راهنمای خرید
0

بهترین نیم بوت مردانه|راهنمای خرید(21مدل پرفروش)

خرید بهترین نیم بوت مردانه
بازدید 1339

خرید بهترین نیم بوت مردانه احتمالا با صرف هزینۀ نسبتا زیادی همراه است. به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید، با مهم‌ترین نکات، بهترین برندها، قیمت انواع مختلف و برترین محصولات موجود در بازار آشنا شوید. از این رو، با شما هستیم تا این نکات را بررسی کنیم. بنابراین اگر قصد خرید این نوع کفش را دارید، توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.

راهنمای انتخاب بهترین نیم بوت مردانه

راهنمای خرید نیم بوت مردانه
راهنمای خرید بهترین نیم بوت مردانه

به عنوان راهنمای خرید بهترین نیم بوت مردانه لازم است که بگوییم، در قدم اول کفش را پا کنید. هنگام پوشیدن کفش، پای شما نباید هیچ فشاری را تحمل کند. در قدم بعدی اندازه بودن پشت پاشنه را بررسی کنید. لازم است که در قسمت عقبی کفش کمی فضا برای جا گرفتن استخوان پاشنه وجود داشته باشد. برای اطمینان از اندازه بودن، بندهای کفش را باز بگذارید و پای خود را به بالا و جلو بکشید. البته توجه داشته باشید که پای شما نباید به راحتی از کفش خارج شود.

مرحله بعدی برسی راحتی انگشتان در کفش است. اگر پنجۀ پای شما پهن است، به فضای بیشتری داخل کفش نیاز دارید. بنابراین انگشتان خود را داخل کفش تکان دهید. اگر فضای کافی داخل آن وجود داشته باشد، مشکلی برای حرکت دادن انگشتانتان نخواهید داشت. 

در نهایت بهتر است که محل قوزک پا را نیز بررسی کنید. به دلیل اینکه این نوع کفش معمولا ساق‌دار است، ممکن است که طراحی مناسبی در قسمت قوزک نداشته باشد. اگر درد و فشاری در این قسمت نیز نداشتید می‌توانید کفش مورد نظر را خریداری کنید.

نکات مهم و ضروری در خرید نیم بوت مردانه

نکات مهم هنگام خرید بهترین بوت مردانه
خرید بهترین بوت مردانه

برخی از نکات مهم و ضروری در خرید نیم بوت مردانه شامل موارد زیر هستند.

قدرت محافظتی در برابر سرما و آب

بهترین نیم بوت مردانه معمولا در فصول سرد و تَر سال استفاده می‌شود. بنابراین مهم است که سرما و رطوبت ناشی از برف و باران به فضای داخل آن نفوذ نکند. از این رو سراغ بوت‌هایی بروید که عایق‌های استاندارد سرما و آب در آنها تعبیه شده باشد.

مقاومت زیره یا کفی نیم بوت مردانه

زیره‌هایی که با استفاده از موارد اولیه خوبی ساخته شده باشند نمی‌شکنند. همچنین با ایجاد راحتی، از پای شما در برابر خستگی نیز محافظت می‌کنند.

در نظر گرفتن کیفیت دوخت بهترین نیم بوت مردانه

کیفیت خوب دوخت عمر طولانی کفش شما را تضمین می‌کند. در واقع، اگر کفش شما دوخت خوبی داشته باشد پاره نخواهد شد. همچنین دوخت باکیفیت، تمام راه‌های نفوذ سرما و رطوبت را می‌بنند.

میزان راحتی بهترین نیم بوت مردانه

احتمالا این جمله را بسیار شنیده‌اید؛ پا قلب دوم انسان است. واقعیت هم همین است. پا عضو مهمی در بدن است و لازم است که کفش‌های شما راحتی و سلامتی آنها را تامین کنند. به همین دلیل هرگز بوت‌هایی که ظاهر شیکی دارند اما راحت نیستند را انتخاب نکنید.

بهترین برند نیم بوت مردانه

نیم بوت مردانه
بهترین برند نیم بوت مردانه

برای معرفی بهترین برند نیم بوت مردانه سراغ برند کارهارت رفته‌ایم. این برند متعلق به یک شرکت آمریکایی است که سابقۀ درخشانی در زمینه تولید کفش‌ دارد. نیم بوت‌های این شرکت در سراسر جهان به عنوان محصولاتی بسیار مقاوم شناخته می‌شوند. جالب است که بدانید بسیاری از کارخانه‌های بزرگ از کفش‌های این کمپانی به عنوان کفش کار استفاده می‌کنند. دلیل این انتخاب نیز واضح است. تولیدات کارهارت به قدری مستحکم است که می‌تواند تا سال های سال همراه پای کارگران زحمت‌کش باشد.

در کنار این برند، نام‌های تجاری دیگری نیز وجود دارند که بوت‌های خود را در بازارهای سراسر دنیا ارائه می‌کنند. تعدادی از این برندها عبارتند از: دکتر مارتنز، کین، تریکرز، دکستر، جرسون و موارد دیگر.

بهترین مارک نیم بوت مردانه

قطعا تیمبرلند را نیز می‌توان به عنوان بهترین مارک نیم بوت مردانه معرفی کرد. این برند آمریکایی است و شهرت جهانی دارد. تیمبرلند کفش‌های مقاوم و در عین جال جذابی تولید می‌کند که با کمک آنها می‌توان استایل‌های چشم‌نوازی ایجاد کرد.

البته نمونه‌های های کپی و یا حتی ایرانی تیمبرلند نیز در سطح بازار وجود دارند، اما توصیۀ ما این است که محصول اصل را خریداری کنید. این کفش حداقل ده سال همراه شما خواهد بود. بنابراین اگر محدودیت مالی ندارید، تیمبرلند اصل را تهیه کنید.

نیم بوت مردانه ارزان

اگر نمی‌خواهید که مبلغ زیادی صرف خرید نیم بوت‌های گران قیمت کنید هیچ اشکالی ندارد. نمونه‌های ارزان‌تری نیز وجود دارند که کیفیت آنها قابل قبول است. نیم بوت مردانه ارزان معمولا با استفاده از چرم مصنوعی دوخته می‌شود. شما می‌توانید با صرف هزینه‌‌ای در حدود 500 هزار الی 1 میلیون تومان صاحب یکی از این کفش‌ها شوید.

توصیه ما این است که برای خرید بهترین نیم بوت مردانه ارزان، سراغ محصولات ایرانی بروید. کیفیت محصولات ایرانی در قیاس با نمونه‌های فیک چینی بسیار بالاتر است.

بهترین کفش نیم بوت مردانه

بهترین نیم بوت مردانه کفشی است که راحت، مقاوم، اصل و استاندارد باشد. به طور مثال کفشی که با چرم طبیعی دوخته شده باشد، علاوه بر مقاومت، مانع تنفس پوستی نمی‌شود. همچنین می‌تواند گرما و حرارت داخل کفش را به خوبی حفظ کند.

اگر به خرید محصولات ایرانی علاقه‌مند هستید، باید بگوییم که شهرهای تبریز و مشهد در ایران کفش‌ها و نیم بوت‌های بسیار شیک و باکیفیتی تولید می‌کنند. قیمت آنها نیز در مقایسه به نمونه‌های خارجی کمتر است. بنابراین برای انتخاب بهترین کفش نیم بوت مردانه می‌توانید آنها را نیز بررسی کنید.

سوالات متداول بهترین نیم بوت مردانه

نیم بوت مردانه برای چه فصلی مناسب است؟

نیم بوت مردانه معمولا در فصول سرد سال استفاده می‌شود. اما در صورتی که با گرمای زیاد مشکلی نداشته باشید، همواره می‌توانید این نوع کفش را به پا کرده و لذت ببرید.

نیم بوت مردانه را با چه لباسی بپوشیم؟

نیم بوت‌ها را می‌توان با تمام لباس‌ها ست کرد. البته برای داشتن استایلی جذاب‌تر می‌توانید بوت‌های قهوه‌ای رنگ را با لباس‌های کژوال یا غیررسمی و نمونه‌های مشکی را با لباس‌های رسمی خود ست کنید.

جمع بندی بهترین نیم بوت مردانه

در سطور بالا به نکات مهم خرید بهترین نیم بوت مردانه آشنا شدیم. برای اینکه بهترین محصول را خریداری کنید بهتر است که اول راحتی و سپس کیفیت کفش را بررسی کنید. همچنین با تعدادی از برندهای برتر تولیدکنندۀ کفش و نیم بوت و… در ایران و جهان آشنا شدیم. حال می‌توانید از میان بهترین مدل های نیم بوت مردانه که معرفی شد کفش دلخواه خود را خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.

بیشتر بخوانید