راهنمای خرید
0

بهترین گردنبند نقره زنانه و مردانه|خرید(معرفی 22 مدل پرفروش)

خرید بهترین گردنبند نقره زنانه و مردانه
بازدید 1393

بهترین گردنبند نقره زنانه و مردانه یکی از اکسسوری‌های بسیار محبوب بین افراد است. این نوع گردنبندها قیمت کمتری نسبت به نمونه‌های طلا دارند. همچنین در مدل‌های متنوع‌تری تولید می‌شوند. با ما همراه باشید تا با مهم‌ترین نکات خرید گردنبندهای نقره آشنا شویم. همچنین در ادامه می‌توانید پاسخ سوال چگونه زنجیر نقره خود را تمیز و زیبا نگه داریم را نیز به دست آوردید.

در انتخاب یک گردنبند نقره شیک چه مواردی را رعایت کنیم؟

اولین نکته‌ای که در خرید یک گردنبند نقره شیک باید به آن توجه کنید عیار نقرۀ آن است. هرچه عیار نقره بالاتر باشد، قیمت و کیفیت محصول مورد نظر شما نیز بیشتر خواهد شد.

دومین نکته توجه به طرح محصول مورد نظر است. اگر به دنبال خرید گردنبدی ساده باشید احتمالا هزینۀ کمتری صرف آن خواهید کرد. در صورتی که در گردنبد سنگ قیمتی به کار رفته باشد یا مدل و طراحی خاصی داشته باشد، ممکن است که قیمت بیشتری داشته باشد.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات نقره نیز به عنوان کالاهای سرمایه‌ای خریداری می‌شوند. اما این محصولات مانند طلا ارزش خود را حفظ نمی‌کنند. بنابراین ممکن است که هنگام فروش آنها مبلغ کمتری نسبت به پرداختی خود دریافت کنید. بنابراین بهتر است که به عنوان کالای مصرفی آنها را خریداری کنید.

دلایل استفاده از گردنبند از جنس نقره چیست؟

بهترین گردنبند نقره زنانه و مردانه
دلایل استفاده از بهترین گردنبند نقره زنانه و مردانه

1. اگر سراغ گردنبندهای نقره بروید، از صرف پول، برای خرید اکسسوری‌های بدل جلوگیری کرده‌اید. هرچه باشد این نوع محصولات با استفاده از مادۀ گرانبها تهیه می‌شوند و بعدها می‌توانید آنها را بفروشید.

2. دلیل دوم تنوع بسیار زیاد محصولات نقره است. بهترین گردنبند نقره زنانه و مردانه در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود که می‌تواند پاسخگوی سلیقۀ مختلف افراد باشد.

3. دلیل سوم نیز این است که قیمت تمام شدۀ نقره کمتر از طلاست. بنابراین بیشتر افراد می‌توانند آنها را تهیه کنند.

چگونه زنجیر نقره خود را تمیز و زیبا نگه داریم؟

تمیز کردن زنجیر نقره
راهنمای تمیز کردن زنجیر نقره

 روش‌های مختلفی برای تمیز کردن بهترین گردنبند نقره زنانه و مردانه وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

استفاده از سرکه

دو قاشق غذا خوری جوش شیرین را با نصف فنجان سرکه ترکیب کنید. حال زیورآلات نقرۀ خود را به مدت 2 الی 3 ساعت در این ترکیب قرار دهید. سپس آنها را با آب سرد شسته و خشک کنید.

ترکیب آبلیمو و نمک

مقدار آبلیمو و سه قاشق غذاخوری نمک را به کمک آب جوش با هم ترکیب کنید. زیورآلات خود را به مدت 5 دقیقه درون این ترکیب قرار دهید. اگر رنگ نقره شما به حد کافی درخشان نشد، این کار را چندین بار انجام دهید. سپس آن را با آب سرد بشویید و با دستمالی نخی آن را خشک کنید.

استفاده از سس گوجه‌ فرنگی

سس گوجه فرنگی یا کچاپ می‌تواند برای تمیز کردن نقره به شما کمک کند. برای این کار می‌توانید مقدار سس را به کمک یک پارچه روی نقره‌های خود بکشید. حال اجازه دهید که سس به مدت 5 دقیقه روی آن باقی بماند. برای پاک کردن فضای درونی زیورآلات خود می‌توانید از مسواک نیز کمک بگیرید.

خمیر دندان

خمیر دندان یکی دیگر از گزینه‌هایی است که قدرت تمیز کنندگی زیادی دارد. از این روی لازم است که مقدار کمی خمیر دندان را به پارچه زده و پارچه را روی گردنبند نقره بکشید. بعد آن را آب بکشید تا مایعی روی آن باقی نماند.

شیشه ‌پاک‌کن

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از شیشه پاک‌کن نیز می‌توان به عنوان تمیزکنندۀ نقره استفاده کرد. برای این کار کافی است که کمی از ماده را روی یک مسواک اسپری کنید. بعد مسواک را به آرامی روی نقره بکشید.

استفاده از نوشابۀ کوکاکولا

مقداری نوشابه را داخل یک کاسه ریخته و نقره‌های به مدت 8 الی 10 دقیقه درون آن قرار دهید. پس از خروج نقرۀ خود از نوشابه آن را با دستمال خشک کنید. البته توجه داشته باشید که ممکن است این روش به اندازۀ راه‌های قبلی موثر نباشد.

جمع بندی بهترین گردن بند نقره زنانه و مردانه

در سطرهای بالا با نکات مهم خرید بهترین گردنبند نقره زنانه و مردانه آشنا شدیم. همچنین بهترین راه‌های نگهداری و تمیز کردن آنها را نیز بررسی کردیم. توجه داشته باشید که اگر روش‌هایی بالا تاثیر کافی را نداشتند به تعمیرات طلا و نقره مراجعه کرده و از آنها بخواهید که زیورآلایتان را پرداخت کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.

بیشتر بخوانید